پشیمان و با چشمانی پراز اشک...
خودم را که نه، قاب عکسم را، اگهی ترحیمم را
اگهی که کنارش نوشته:
" بآزگشــت همــه بـه سویـ اوســت"
♥ نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 0:41 توسط نگین:
. عاشقانه ....ما را در سایت . عاشقانه . دنبال میکنید
برچسب: آغوش, نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:50